تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

 

یکی از مهیج ترین دیدنیهای دبی و یکی از مهمترین مراکز تفریحی دبی را می توان پیشرفته ترین پارک آبی دنیا ! به نام پارک آبی Wild Wadi که بر اساس افسانه سند باد در دبی ساخته شده است دانست . این پارک می تواند پاسخگوی کسانی . که عاشق لذت بردن ،هیجان ،داشتن بهترینها و بازیهای آبی می باشند باشد. این پارک آبی بیشتر از 23 وسیله تفریحی می باشد. که ساعتها می تواند انسان را غرق در لذت نماید.در این پارک سرسره ای وجود دارد با ارتفاع 33متر یعنی برابر با ارتفاع یک ساختمان 11 طبقه که مقام دوم  بعد از سرسره آمریکا از نظر ارتفاع در تمام سرسرههای آبی جهان را دارد . و می تواند انسان را با سرعتی معادل 80 کیلومتر در ساعت به طرف یک آبشار عمیق سر دهد . تصور آن نیز هیجان انگیز است. و موجب افزایش ضربان قلب می شود. به هر حال این پارک آبی دبی  جايزه بهترين طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک آبی دبی، را کسب کرده است.اگر به دبی مسافرت کردید به این گزینه نیز فکر کنید .

 



تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:دیدنیهای دبی ,دبی ,مسافرت ,پارک ,پارک آبی , | 17:17 | نويسنده : مینا |

دبی  یا دوبی از نظر جمعیت پرجمعیت ترین امارت در میان هفت امارتهای  تشکیل دهنده کشور امارات متحده عربی می باشد. و از نظر وسعت بعد از ابوظبی مقام دوم را دارد دبی جایگاه خاصی در میان سایر امارت های متحده عربی دارد چرا که 94% تولید ناخالص داخلی آن غیر نفتی و فقط 6% آن نفتی می باشد . درآمد غیر نفتی امارت دبی از منطقه آزاد جبل علی میباشد . و بخاطر پیشرفت های بسیار در صنایع و ایجاد امکانات خاص و گاهی منحصر به فرد و جذاب برای و آسایش گردشگران ، تور دبی در تمام نقاط جهان وسیله ای شده است ، برای سرازیر شدن توریست و گردشگر های بین المللی و همچنین ایرانی های اهل سفر و مسافرت به دبی 




تاريخ : شنبه 18 شهريور 1391برچسب:دبی , تور دبی , مسافرت , سفر , توریست , گردشگر, امارات متحده عربی ,امارت تفریح , | 15:17 | نويسنده : مینا |

          تور 3 شب دبی

****************************

هتل 2 ستاره   حافظ  885000 تومان

هتل 3 ستاره    کالیفرنیا  985000 تومان

هتل 4 ستاره    گرند سنترال  1040000 تومان

هتل 5 ستاره    متروپلیتن پالاس  1445000 تومان

**************************************

خدمات تور :

بلیط رفت و برگشت ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل های 2* ، 3 * ، 4 * همراه با صبحانه و نهار ؛ اقامت در هتل 5* همراه با صبحانه ؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*************************************************

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

                                             سعادت سیر گیتی 88548853



صفحه قبل 1 ... 40 41 42 43 44 ... 45 صفحه بعد
---------------------- ----------------------
امکانات وب