تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

تور صحرا یا تور سافاری  يکی از معروفترين تورهای دبی است. هدف اصلی در ارائه اين تور، نشان دادن چهره واقعی کوير و زندگی صحرا نشینان به توریستهایی که ازسایر  نقاط دنیا به کشور دبی مسافرت می کنند می باشد. زمان اين تور می تواند بين چند ساعت تا چند روز باشد. در معمولی ترين تور شما حدود ساعت 3 يا چهار بعدازظهر به طرف صحرایی در دبی حرکت کرده و در اولين قسمت با ماشين های چهار محور به گردش در ميان تپه های شنی کوير می پردازيد. سپس به يک کمپ می رسيد که بصورت سنتی ساخته شده است. صرف شام، نوشيدنی، استفاده از بوفه کامل، موزيک و... در این سفر برای بازدید کننده ها اجرا می شود بسیاری از برگزار کنندگان تور دبی که از کشورهای اروپایی هستند از این تور صحرا یا تور سافاری  استفاده می کنند.



با به پایان رسیدن تابستان 91 پرونده تورهای دبی و سایر تور های امارات متحده عربی بسته خواهد شد. هر چه به پایان تعطیلات تابستان نزدیک تر می شویم ترافیک و ازدحام سفر به دبی نیز بیشتر می شود . اما این مسئله برای برخی نیز می تواند خوشحال کننده باشد چرا که در پاییز 91 در صورت داشتن فرصت فراغت بسیار راحت تر خواهند توانست از آژانس های مسافرتی و تور دبی مناسب استفاده کنند .



کشور امارات متحده عربی و در شکل خاصتر آن امارت دبی  با تمام  وجود سعی دارند قسمت اعظم درآمد حاصل از فروش نفتشان را صرف پروژه های بلند آوازه و جذاب نمایند که برای دبی جاذب توریست و گردشگر و برای اروپاییها جاذب بازار کار و برای ما جاذب شگفتی می باشد. و این بار یک هتل پرآوازه به نام هتل برج العرب .ساختمان برج العربی دبی  ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای مصنوعی ( دقت داشته باشید مصنوعی )  بنا شده‌است. کوچک‌ترین اتاق هتل ۱۶۹ متر و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارند . هتل برج العربی دبی  شامل هفت طبقه به صورت آکواریوم در زیر دریا می باشد. یکی از گرانبهاترین هتلها در جهان است. اجاره کوچک‌ترین اتاق این هتل شبی ۶ هزار درهم است. سرو هر غذا در این هتل کمتر از ۱۰۰۰ درهم نیست. شاید خیلی از توریستها و گردشگران که از طریق تور دبی به آن کشور مسافرت کرده اند نتوانند ازعهده مخارج فوق سنگین آن برایند اما مطمئنا از عهده تماشا کردن و لذت بردن از آن  برخواهند آمد.



وبلاگ تور دبی توهین به پیامبر اکرم (ص) را محکوم می کند و از تمام هموطنان مسلمان و غیر مسلمان خواهشمندم که این اقدام  توهین به پیامبر رحمت محمد مصطفی  (ص) را به هر گونه که می توانند محکوم نمایند.



یکی از جاذبهٔ های گردشگری و مکانهای دیدنی دبی که توریست ها وگردشگران به آن توجه دارند و برخی از تورهای دبی و تورهای گرشگری بازدید آنرا توصیه می کنند.مسجد جمیرا ی دبی میباشد. «مسجد جمیرا» از قشنگ ترین و مشهورترین مسجدهای دبی می‌باشد. این مسجد دارای یک گنبد عالی به ارتفاع ۱۶ متر  و دو مناره بطول تقریبی ۴۰ متر و یک منبر بسیار زیبا و باشکوه که نمونه ای از معماری امروزی می‌باشد است . تصوير اين مسجد بعنوان نمادی از شکوه دبی  بر روی اسکناسهای 500 درهمی چاپ شده است. در نمای  اين مسجد از سنگهای بسیارمرغوب به رنگ کرمی مايل به صورتی استفاده شده است. اين مسجد به ويژه در زمان غروب آفتاب و شب (به دليل چراغانی و نورپردازی بسيار زيبای آن) بسیار دیدنی وزیبا است.



تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:تور, توردبی ,تور دبی ,تورهای دبی , تورهای خارجی ,جاذبهٔ های گردشگری ,مکانهای دیدنی دبی ,دبی ,, | 17:34 | نويسنده : مینا |

برج خلیفه یا برج دبی نام بلندترین سازه و آسمان‌خراش  ساخته شده  بشری از اول خلقت انسان تا به امروز می باشد .  این آسمان خراش با 163 طبقه که امکان استفاده دارند و 128 متر ارتفاع دارد . در سال 1382 خورشیدی شروع و در سال 1388 خورشیدی  افتتاح شد. اول قرار بود نام آن برج دبی باشد اما در روز افتتاحیه شیخ محمد بن راشد آل مکتوم نام برج دبی  را به  برج خلیفه تغییرداد. ( البته به افتخار حاکم امارات متحدهٔ عربی، خليفه بن زايد آل نهيان ) . برج خلیفه دارای بیش از هزار واحد آپارتمان، ۴۹ طبقه اداری، ۴ استخر و یک کتابخانه مخصوص ساکنان است. به هرحال بسیاری از کسانی که با تور دبی  و یا بهر گونه دیگر به امارات  متحده عربی  و دبی مسافرت  میکنند . بلاشک یکی از دیدنیهای دبی  و جاذبه های امارت دبی همین برج خلیفه می باشد.



تاريخ : چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:تور دبی ,سفر ,مسافرت ,تور ,امارت ,امارات متحده عربی ,دبی ,دبی مال ,دیدنیهای دبی ,برج خلیفه,برج دبی ,برج , | 15:55 | نويسنده : مینا |

شاید خیلی از ایرانیها که زیاد اهل سفرو مسافرت و تور و تور بازی نیستند . ندانند که بزرگترین مرکز خرید جهان ، نه درآمریکاست و نه در اروپا و نه حتی درچین ! که تمام دنیا را بیچاره کرده است . بلکه در یک کشور بسیار کوچک است که از اتحاد چند امارت تشکیل شده است. و نام امارات متحده عربی به خود گرفته است و یا به عبارتی درست تر در امارت دبی یا همان کشورکوچک دبی که همه نام آن را شنیده ایم می باشد . دبی مال نام بزرگترین ، بله بزرگترین مرکز خرید جهان می باشد که دراصل قسمتی از پروژه بیست میلیارد دلاری برج خلیفه در دبی است . که با بیش از 1200 فروشگاه در سال 2008 در خیابان دو طبقه دوحه دبی شروع به کار کرده است. دبی مال شامل یک زمین یخ در حد المپیک ، آکواریم و باغ وحش زیرآبی ، چند سینما ، شهربازی و سالن غذا خوری است . به هر حال اگر از دبی مال در سفرتان به دبی، خرید هم نکنید بازهم حتما برای دیدن دیدنیهای دبی مال وقت بگذارید.



تاريخ : سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:سفر ,مسافرت ,تور ,امارت ,امارات متحده عربی ,دبی ,دبی مال ,دیدنیهای دبی ,برج خلیفه , | 23:21 | نويسنده : مینا |

یکی از جاذبه های مفرح و مکانهای دیدنی دبی و جاذبه های مهیج دبی پیست اسکی آن  و یا پارک برفی می باشد. همانگونه که می دانیم دبی یک کشور کاملا بیابانی گرم و داغ  است . اما با صرف هزینه هنگفت یک پیست اسکی سرپوشیده با دمای زیر صفردرجه سانتیگراد که گنجایش 1500 نفر را دارد و دائما مملو از برف می باشد را بوجود آورده است.  که خانواده ها نیز از آن می توانند استفاده کنند. لباس زمستانی و تجهیزات اسکی و اسنو‌بورد، تله کابین چهارگانه یدک‌کش و قالیچه‌های پرنده و... برای میهمانان آماده است و فقط باید شما هزینه بلیط را بپردازید اگر به دبی سفر کردید . برف را در بیابان تجربه کنید.



تاريخ : دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:جاذبه ,مکانهای دیدنی ,دبی ,پارک برفی ,اسکی ,برف , | 9:50 | نويسنده : مینا |
صفحه قبل 1 ... 39 40 41 42 43 ... 45 صفحه بعد
---------------------- ----------------------
امکانات وب