تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

 

برای آنهایی که قصد دارند در هنگامی که در دبی هستند از یک هتل فراتر از معمول استفاده کنند شاید یکی از بهترین گزینه های اقامت در هتل دارالمسیاف در مدینه جمیرا باشد چرا که دارالمسیاف ساحل اختصاصی و نزدیک به وایلد وادی دارد. اگر در دبی دو چیز به غیر از خرید مهم باشند، آن دو تا ساحل و وایلد وادی هستند. معماری دارالمسیاف، شگفت‌انگیز می باشد. معماری کاملاً شرقی است و اتاق‌های هتل دور ِ یک حیاط مرکزی قرار دارند و محیط هتل حس یک کاروان‌سرای عربی در گذشته‌های دور را به بیننده انتقال می‌کند. اتاق‌های طبقه‌ی اول را  که بالکن‌دار هستند را سعی کنید از دست ندهید. کیفیت سرویس‌ها، اشیای موجود در اتاق‌ها و لابی و همچنین نوع برخورد پرسنل در بالاترین سطح ممکن است.

هتل دارالمسیاف دبی به پیست اسکی هم نزدیک است و علاوه بر آن در درون خود استخر رو باز، استخر اختصاصی، استخر سر پوشیده، سالن بیلیارد و ... هم دارد. کل محیط دارالمسیاف جوری طراحی شده که معلولین برای دسترسی به امکانات آن به هیچ‌گونه مشکلی بر نمی‌خورند. رستوران، سرویس اینترنت پر سرعت، سروِ غذا در اتاق خواب، پارکینگ مجانی، سالن ورزش و سوییت از دیگر امکانات هتل هستند. پرنده‌ها در محیط هتل فراوانند و اهل مراعات هم نیستند. شاید اگر روی حیوانات و پرنده‌ها حساس باشید این نکته کمی برایتان آزاردهنده باشد.ولی اگر حس طبیعت گرا و رئالیسم داشته باشید لذت بیشتری هم ببرید. البته رستوران این هتل زیبا در دبی شاید در قیاس با سایر بخش‌های آن از کیفیت لازم برخوردار نباشد، شاید رفتار پرسنل هنگام ارایه‌ی سرویس‌های اتاق عالی باشد اما شاید با کارکنان استخر و ساحل یا مسئولین حیاط آنگونه راحت  نباشید.  

 

 




یکی  انجمنهای مهم  معماری که در بارسلونا مستقر است، تصاویری را از طراحی خود برای ساخت یک مسجد در دبی منتشر کرد که در مسابقه ای برای ساخت مسجد در دبی برگزیده شده است.  این مسجد با مفهوم شکافت زمین دسترسی مشترکی برای آقایان و بانوان نمازگزار به شبستان فراهم می کند که بوسیله نور (نه دیوار یا نه پرده یا  نه شیئ )آقایان و بانوان مسلمان که برای بر پایی فرائض دینی به مسجد می آیند را از یکدیگر جدا می کنند. شبستان در این مسجد برای آقایان و بانوان مشترک است و فضایی را فراهم آورده است که ، نمازگزاران زن و مرد عبادت در کنار همدیگر و در یک فضای مشترک  انجام میدهند.

در شبستان با شکافی که در گنبد مسجد ایجاد شده است، نور خورشید در هنگام نماز ظهر تنها وسیله جداسازی خانم ها از آقایان است. در شب این اتفاق با نور مصنوعی رخ می دهد ولی ظاهرا اتفاقی  که در اینجا می افتد کمرنگ کردن فاصله زن ومرد در قالب نماد های اسلامی و بی توجهی به شعایر بومی سنتی اعراب ومسلمانان میباشد

به هر حال در دبی پولهای زیادی برای پروژه های خاص صرف می شود که برای دبی نام و شهرت و برای اروپائیان ثروت بدنبال دارد.

 

 



با آمدن ماه مهر و رفتن کودکان و نوجوانان و جوانان به مدرسه و دانشگاه به نظر می رسد که ایام تعطیلات و مسافرت تمام شده است اما در واقع کسانی که بخواهند از تور دبی استفاده کنند با یک برنامه ریزی دقیق می توانند ازتعطیلات  آخر هفته های مهر ماه استفاده کنند و حتی  بچه ها را نیز به مسافرت دبی ببرند بدون اینکه نگران درس آنها باشند فقط یادتان باشد که باید زودتر برنامه ریزی کنید چون تورهای دبی آخر هفته سریعتر پر می شود



مسجد الفاروق در منطقه صفای دبی، بزرگترین مسجد این شهر است که به سبک مساجد عثمانی ساخته شده است.
 به نقل از روزنامه اماراتی البیان، این مسجد هشت هزار و 700 متر مربع مساحت و گنجایش دو هزار نمازگزار را دارد.

معماری بیرونی مسجد الفاروق شبیه مسجد سلطان احمد در استانبول ترکیه است و ولی در معماری داخلی آن از طرح های ترکی و مراکشی استفاده شده است.

معماران و صنعتکارانی از مراکش نمای داخلی این مسجد را طراحی  اجرا کرده اند. این مسجد در سال 2011 افتتاح شده و شامل 21 گنبد و چهار گلدسته است.
این مسجد شامل مرکز فرهنگی ، کتابخانه ای با سه هزار عنوان کتاب و سالن قرائتخوانه نیز می باشد.
 

 

 

 




تاريخ : شنبه 1 مهر 1391برچسب:دیدنیها+مراکز مذهبی+ دبی شهر عجایب+ سرمایگذاری های کلان+تور+مساجد, | 10:40 | نويسنده : مینا |

شهر بچه ها در پارک خور دبی واقع شده است. در اين شهر ، بچه های بين سنين 2 تا 15 سال با دنيايی از علوم، سرگرمی و تفريح روبرو می شوند. کودکان علاوه بر بازی و سرگرمی، می توانند بصورت عملی با بسياری از زمينه های علمی، تکنولوژی، طبيعت و غيره آشنا شوند.
امکانات فراوانی در اين پارک در نظر گرفته شده است که بخشی از آنها عبارتند از: شهر بازی، سالن آمفی تاتر، بخش طبيعت و جانورشناسی، بخش نجوم، بخش هوا و فضا، ، بخش کامپيوتر و ارتباطات، گالری، رستوران و فروشگاه های اسباب بازی... کسانی که با بچه های خود به دبی سفر کرده اند . می توانند با استفاده از شهر بچه های دبی اوقات خوشی را برای بچه ها در تور دبی ایجاد کنند.



بالاخره تابستان 91 تمام شد و فصل پاییز با کم کردن از گرما رخ نشان می دهد هرچند که تورهای دبی در فصل گرما داغ داغ بود اما تورهای تابستانی دبی جای خود را به تور های پاییز 91 می دهد و در تمام روزنامه ها و تبلیغات دائم از تورهای مسافرتی پاییز 91 حرف خواهند زد تا بتوانند گرمای تابستانی را به تورهای پاییزی بدهند . البته اگر شما بخواهید توری و یا مکانی برای مسافرت انتخاب کنید که تناسبی هم با فصل پاییز 91 داشته باشد . مطمئنا تور دبی و این کشور توریستی کوچک می تواند گزینه خوبی باشد.



در دبی یکی از راهکارها ،جهت جذب توریست و گردشگرانی که از طریق تور دبی به آن کشور مسافرت می کنند برگزاری تور های بالن سواری برای توریست ها  در دبی می باشد . که همیشه طرفداران خاص خودش  را دارد . وقتی که سوار بالن شدید می توانید همانگونه که به آرامی از زمین بلند می شوید نوازش هوای لطیف صحرا را از کنار گوش ها و گونه هایتان حس کنید . و خودتان را رها از هر فکری کنید تا بیشتر و بیشتر از حرکت در آسمان لذت ببرید و از مناظر بدیعی که صحرا پیش رویتان گذاشته به یاد خاطرات گذشته بیفتید. این هم یکی از دیگر گزینه های ماجراجویانه  تور دبی است.

 




هنگامی که به دبی سفر می کنید یکی از جاذبه ها و وسایل تفریحی که موجب شادی و تفریح در تور دبی می شود وجود اتوبوس های آبی خاکی است که شما را برای گردش در شهر سوار می کند و از خیابانهای زیبای دبی می گذرد و شما غرق در تماشا به یکباره می بینید اتوبوس به سمت رودخانه و داخل آب در حال حرکت است نفس در سینه حبس می شود داریم غرق می شوید ... اما نه این هیجان موجب لذت شما خواهد شد . چرا که شما غرق نمی شوید بلکه توسط یک اتوبوس که در دریا نیز می تواند برود شناور شده اید . و پس از مدتی اتوبوس سواری در خور دبی به سلامت برمی گردید.البته تمام امکانات لازم مانند جلیقه نجات و ... در اتوبوس موجود می باشد. از تور های دبی و دیدنیهای دبی لذت ببرید

 



صفحه قبل 1 ... 38 39 40 41 42 ... 45 صفحه بعد
---------------------- ----------------------
امکانات وب