تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

تور آنتالیا تابستان ۹۵

تو فصل تابستان خیلی از خانواده ها واسه تجدید روحیه و استراحت ، تور آنتالیا رو انتخاب میکنن . با توجه به تفریحات آنتالیا در تابستان ، میشه گفت انتخابشون خوب و منطقی بوده . اگه افراد پیگیری باشین ، تو این فصل سال ممکنه تور ارزان آنتالیا هم به پستتون بخوره اما بهتره بدونین آفر تور آنتالیا تابستان معمولا کم هستش اما بعید نیست خوش شانس باشین و بتونین پیدا کنین . خوبی تور آنتالیا تابستان ۹۵ اینه که پرواز مستقیم به آنتالیا زیاد میشه و لازم نیس واسه فرودگاههای شهرهای اطراف ، پرواز رزرو کنین . 
 
تابستان در ترکیه

 

اکثر افرادی که میخوان تو تابستون به آنتالیا سفر کنن ، شرایط تفریحات در آنتالیا بیشتر از هرچیزی براشون اهمیت داره و میخوان حسابی بهشون خوش بگذره . واسه همین اونایی که میخوان نسبت به رزرو تور آنتالیا تابستان ۹۵ اقدام کنن ، حتما ذهنشون مشغول این سوال شده که : “با انتخاب تور آنتالیا ماه رمضان میشه از تفریحات استفاده کرد یا نه ؟” باید بگم تو ماه رمضان در ترکیه  علاوه بر تفریحات ، برنامه های سنتی مردم ترکیه هم حسابی گردشگرها رو سرگرم میکنه و خوشبختانه برنامه های هتل های آنتالیا تغییری نمکنه و میشه از امکانات و خدمات هتل راحت استفاده کرد .

میتونین بعضی از تورهای آنتالیا ویژه تابستان ۹۵ رو اینجا ببینین و واسه کسب اطلاعات کامل با همکارامون تماس بگیرین :

تور آنتالیا تابستان ۹۵ هتل ۵ ستاره تاج محل

هزینه تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل ۵ ستاره تاج محل : برای هر نفر در اتاق دوتخته تماس بگیرین ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳
خدمات تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل تاج محل : بلیط رفت و برگشت با پرواز ترک ، ۶ شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات Uall

————————————————————————————————————————————————–

تور آنتالیا تابستان ۹۵ هتل ۵ ستاره کریستال نیروانا

هزینه تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل ۵ ستاره کریستال نیروانا : برای هر نفر در اتاق دوتخته تماس بگیرین ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳
خدمات تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل کریستال نیروانا : بلیط رفت و برگشت با پرواز ترک ، ۶ شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات Uall

————————————————————————————————————————————————-

تور آنتالیا تابستان ۹۵ هتل ۵ ستاره مردان پالاس

هزینه تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل ۵ ستاره مردان پالاس : برای هر نفر در اتاق دوتخته تماس بگیرین  ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳
خدمات تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل مردان پالاس : بلیط رفت و برگشت با پرواز ترک ،  ۶ شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات Uall

————————————————————————————————————————————————–

تور آنتالیا تابستان ۹۵ هتل ۵ ستاره ریکسوس لارس

هزینه تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل ۵ ستاره ریکسوس لارس : برای هر نفر در اتاق دوتخته تماس بگیرین ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳
خدمات تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل ریکسوس لارس : بلیط رفت و برگشت با پرواز ترک ،  ۶ شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات Uall

————————————————————————————————————————————————–

تور آنتالیا تابستان ۹۵ هتل ۵ ستاره دایما ریزورت

هزینه تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل ۵ ستاره دایما ریزورت : برای هر نفر در اتاق دوتخته تماس بگیرین ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳
خدمات تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل دایما ریزورت : بلیط رفت و برگشت با پرواز ترک ،  ۶ شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات Uall

————————————————————————————————————————————————–

براورد هزینه و قیمت تور آنتالیا تابستان ۹۵ تو هتل های دلخواه و با ایرلاین های مختلف رو از همکارای ما بخواین در ضمن از تجربه همکاران ما و افرادی که سال قبل میهمان هتل لیماک لیمرا آنتالیا ، هتل سی پلنت آنتالیا و هتل پریمیر پالاس آنتالیا بودن ، استفاده کنین ، شاید تو انتخاب بهترینها بهتون کمک کنه .
 
http://www.turkeyhotel.ir/tag/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

 



تاريخ : چهار شنبه 5 خرداد 1395برچسب:, | 11:2 | نويسنده : مینا |

مراکز خرید ارزان استانبول

تور استانبول و خرید با هم عجین شده اند و محال است گردشگری به این شهر وارد شود و خرید نکند . در کنار مراکز خرید مدرن و لوکس استانبول مراکز خرید ارزان نیز برای مردم ترکیه و گردشگران نیز وجود دادرد . ممکن است ابتدا که وارد این بازارها میشوید ، از سبک این بازارها و شلوغی آنها خوشتان نیاید . ویترین های مغازه های ان بازارها لوکس نیست و لباس ها درهم به نظر می رسد . اما در داخل این اجناس میتوانید لباس هایی با مارک های مانگو ، زارا و مارک های معروف دیگر را با نرخ بسیار بسیار ارزان پیدا کنید . لیستی از این مراکز خرید استانبول در زیر آمده است .
 
مراکز خرید ارزان استانبول

مراکز خرید ارزان استانبول

خیابان بهاریه استانبول
خیابان بهاریه در منطقه کادیکوی در قسمت آسیایی استانبول است و شاید بتوان آنرا قلب منطقه آسیایی استانبول دانست . مراکز خرید متعدد و جذابیت هایی چون معماری بناهای این خیابان قدیمی در پرتردد بودن آن تاثیر سزایی داشته است . اگر از گردشگران تور استانبول هستید و میخواهید خرید خود را از ارزان ترین مراکز خرید استانبول انجام دهید ، خیابان بهاریه بهترین مکان پیشنهادی ست . دلیل شباهت خیابان بهاریه به خیابان استقلال در منطقه تکسیم ، وجود مغازه ها ، فروشگاهها و بوتیک های کوچک و فروشگاههای زنجیره ای برای استفاده طبقه متوسط است . مغازه های این خیابان خیلی گران قیمت نیستند و این خیابان به همین دلیل جزو مراکز خرید ارزان در استانبول قرار گرفته است و همیشه شلوغ و پر از جمعیت است .

خیابان بهاریه

خیابان بهاریه

مرکز خرید بی اوغلو ایش در منطقه تکسیم
در سفر ترکیه اگر به شهر استانبول رفتید و در هتل های استانبول در منطقه تکسیم اقامت کردید ، حتماٌ سری به بی اوغلو ایش که در اواسط خیابان استقلال قرار گرفته است ، بزنید . لباس های مارک های معروف را با نرخ بسیار ارزان می توانید تهیه کنید .

اوپرا اونور پاساژ در منطقه  کادیکوی استانبول
اوپرا اونور پاساژ قدیمی ترین بازار در منطقه کادیکوی استانبول است و اگر مایل به خرید اجناس مارک دار با نرخ مناسب میباشید ، حتما سری به این پاساژ بزنید . این مرکز از بهترین مراکز خرید ارزان استانبول است که دست خالی از آن برنخواهید گشت .

مرکز خرید ترکوز پاساژ در منطقه تکسیم استانبول
از مراکز خرید ارزان استانبول می توان به ترکوز پاساژ که در خیابان استقلال منطقه تکسیم واقع شده است ، اشاره کرد . در این پاساژ تیشرت ، شلوار و پیراهن های خوب را میتوانید با نرخ ارزان بخرید  ، قیمت ها از ۳٫۵ لیره تا ۲۰ لیره میباشد.

پاساژ سینان در منطقه بشیکتاش استانبول
در چهارراه بشیکتاش استانبول تعداد زیادی پاساژ وجود دارد که معروف ترین آنها برای خرید پاساژ سینان میباشد . لباس های مارک هایی مانند تاپشاپ ، براشکا را میتوانید با نرخ ارزان پیدا کنید و همچنین لباس های شب با نرخ مناسب در این پاساژ موجود است .

سه شنبه بازار در منطقه کادیکوی استانبول
اگر تور استانبول را طوری انتخاب کرده اید که سه شنبه را در این شهر سپری می کنید ، پیشنهاد میکنم وقتی برای بازدید از سه شنبه بازار کادیکوی اختصاص دهید . روزهای سه شنبه در مناطق مختلف شهر استانبول ، سه شنبه بازرهای مختلف برقرار است . اما معروف ترین سه شنبه بازار در منطقه کادیکوی برگزار می گردد . در منطقه کادیکوی استانبول مراکز خرید زیاد است اما بهترین و به روز ترین لباس ها را با نرخ مناسب میتوانید در سه شنبه بازار این منطقه تهیه کنید .

سه شنبه بازار

سه شنبه بازار



تاريخ : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395برچسب:مراکز خرید ارزان استانبول, | 8:19 | نويسنده : مینا |

هتل سیتی سیزن دبی
City Seasons Hotel Dubai

در تور دبی میتوانید میهمان یکی از هتل های 4 ستاره دبی در مرکز این شهر باشید . هتل های چهار ستاره از لحاظ قیمت و کیفیت ، شرایط مناسبی برای اقامت خانوادگی دارند و اقامتتان در این هتل ها با آرامش همراه است . یکی از این هتل ها هتل 4 ستاره سیتی سیزن است و تور دبی هتل سیتی سیزن هم به لحاظ کیفیت از تورهای پرطرفدار در بین ایرانیان بشمار می آید .

هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن در دسامبر ۲۰۰۸ ساخته شده است و ۱۸۰ اتاق و سوییت بزرگ دارد . هتل برای مسافران با هدف کار و تفریح مناسب است و اقامت‌گاهی با دکوراسیون مدرن و مبلمان شیک و تسهیلات لوکس در اختیارشان می‏گذارد . چیدمان شیک هتل ترکیبی از ظرافت و زیبایی سنتی و راحتیِ زندگی امروزی است . مرکز هندسی زیبای این ساختمانِ ده طبقه که از شیشه و فولاد ساخته شده ، تا سقف ادامه یافته و طراحی داخلی چشم‌نوازی را پدید آورده است . هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ، با ماشین ۱۰ دقیقه و پیاده تا مرکز معروف تجاری City Centre پنج دقیقه فاصله دارد .

City Seasons Hotel Dubai

اتاق‏های هتل سیتی سیزن دبی دارای امکاناتی مثل حمام ،  وان ، سشوار ، تخت دونفره یا کینگ‏سایز ، خط مستقیم تلفن ، رادیو ، اینترنت ، گاوصندوق ، تلویزیون کابلی/ماهواره‏ای و آشپزخانه‏ ای مجهز به یخچال ، اجاق ، مایکروفر و لوازم تهیه‌ی چای و قهوه دارند . تسهیلات دیگر هر اتاق هم شامل ماشین لباسشویی ، لوازم اتو و سیستم تهویه‌ی مطبوع و تراس است .

هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی
هتل سیتی سیزن دبی

خدمات و امکانات هتل سیتی سیزن دبی شامل استخری روباز با آب گرم  و یک حوضچه‌ی آب گرم روی بام هتل ، استخری برای کودکان ، سالن بدنسازی ، سونای خشک ، حمام بخار ، جکوزی با ماساژ درمانی ، سالن زیبایی و ... میشود . دیگر خدماتی که این هتل در اختیار مهمان‏ها می‏گذارد عبارت‏ند از تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی ، لابی با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، صرافی ، آسانسور ، امکانات کنفرانس ، سرو غذا در اتاق و خشک‏شویی . این هتل مدرن ۲ انتخاب برای غذاخوردن پیش روی مهمانان می‏گذارد . رستوران هتل با غذاهای لذیذ تایلندی و کافی ‏شاپ با محیطی خودمانی و گرم که اسنک و میان‌وعده‌های سبُک و نوشیدنی سرو می‏کند . البته در این هتل میتوانید طعم معروف ترین غذاهای دبی را هم بچشید .

هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی
City Seasons Hotel Dubai

اطلاعات هتل سیتی سیزن دبی

آدرس هتل سیتی سیزن : Al Maktoum Street,Airport Road,Port Saeed - Dubai - United Arab Emirates
تلفن هتل سیتی سیزن : 97142942777
وبسایت هتل سیتی سیزن : cityseasonshotels.com

 برای رزرو تور دبی هتل سیتی سیزن با همکاران ما در آژانس سعادت سیر تماس بگیرید .
43674452



تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395برچسب:, | 16:39 | نويسنده : مینا |

نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی
beautyworld middle east 2016

امسال هم مانند سالهای قبل دبی میزبان نمایشگاه بین المللی زیبایی ست . افراد زیادی از جمله تجار صنعت زیبایی به شرکت در این نمایشگاه علاقمندند . برای شرکت در این نمایشگاه دبی میتوانید نسبت به رزرو تور دبی اردیبهشت نمایید . توجه داشته باشید در این تور برای سهولت رفت و آمد ، در یکی از هتل های دبی در نزدیکی محل برگزاری نمایشگاه اقامت کنید .

نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی

نمایشگاه آرایشی بهداشتی دبی 2016 که در اواخر اردیبهشت سال 95 برگزار میشود فرصت بسیار مناسبی برای تجار و تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی ، آرایشگران ، صاحبان سالنهای زیبایی ، طراحان لباس  ، فروشندگان عطر و …. است زیرا در این نمایشگاه 3 روزه که از پرطرفدارترین نمایشگاههای دبی بشمار می آید ، میتوانید با جدید ترین محصولات زیبایی پوست و مو ، گریم  ، مد و زیبایی آشنا شوید .

نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی

در نمایشگاه beautyworld دبی محصولات مختلف مراقبت از پوست و مو ، محصولات مراقبت از ناخن ، کرم های جوان کننده پوست ، عطر ، محصولات احیای پوست ، محصولات بهداشتی ، لوازم جانبی و ... برای بازدید به نمایش گذاشته می شود . همچنین در نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی میتوان بصورت رایگان از بعضی خدمات سالنهای زیبایی استفاده نمایید و یا حتی از آموزشهای کوتاهی مو و گریم و آرایش که توسط آرایشگران حرفه ای در ساعات مختلف اجرا میشود ، لذت ببرید  ، در بعضی غرفه ها هدایایی برای تبلیغات به بازدید کنندگان داده میشود . همچنین فشن شوهای مختلف برای عروس و لباسهای شب هم برگزار میشود .

نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی

اطلاعات نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی :

تاریخ شروع : یکشنبه 26 ارديبهشت 95 (Sun 15 May 16 )
تاریخ پایان : سه شنبه 28 ارديبهشت 95 (Tue 17 May 16)
آدرس محل برگزاری نمایشگاه : Dubai International Convention & Exhibition Centre, Dubai, U.A.E., Halls 1 - 8
ورودی نمایشگاه : غیر رایگان

میتوانید برای رزرو تورهای دبی ویژه نمایشگاه آرایشی با همکاران ما در آژانس سعادت سیر تماس بگیرید .
43674452



تاريخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395برچسب:, | 16:7 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه بهار 95

تور دبی بهار یکی از تورهای مناسب برای بازدید از نمایشگاهها و خرید است البته تفریحات دبی خصوصا تفریحات آبی در این ماهها بسیار دلچسب است .  پیشنهاد میکنم در سفر دبی در انتخاب پرواز و هتل محل اقامت خود حساسیت و دقت زیادی بکار ببرید زیرا هتل و پرواز بخش مهمی از سفر شما را تشکیل می دهد. در انتخاب پرواز و هتل مسلما هزینه یک اصل تعیین کننده است اما گاهی با قیمت های هم تراز هم میتوان خدمات متفاوتی را دریافت کرد . در اینجا میتوانید نرخ برخی از تورهای دبی ویژه بهار را با شرایط مختلف ببینید .

تور دبی اردیبهشت 95 هتل صدف 

نرخ پایه تور دبی بهار 95 برای هر نفر در اتاق دو تخته : 3 شب اقامت در هتل 3 ستاره صدف - تماس بگیرید 43674452

خدمات تور دبی ویژه بهار 95 : پرواز ایر عربیا - ویزای توریستی - هتل با صبحانه و ناهار ( با توجه به سرویس هتل و شب های اقامت ) ، ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان -رفت ساعت 15:30 - برگشت ساعت 12:30

معرفی هتل صدف دبی :
هتل صدف در فاصله نزدیکی از بازار مرشید و گلد سوک معروف قرار دارد. ایستگاه متروی یونیون نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل می باشد که با کمی پیاده روی به آن می رسید.همچنین با چند دقیقه پیاده روی به مرکز خرید الغریر و خیابان الریگا و فروشگاهها و رستورانهای آن می رسید. امکانات رفاهي هتل صدف دبی شامل ماساژ ، سونا ، استخر سرباز (تمام فصول) مي باشد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تور دبی اردیبهشت 95 هتل دلمون

نرخ پایه تور دبی بهار 95 برای هر نفر در اتاق دو تخته : 3 شب اقامت در هتل 3 ستاره دلمون  - تماس بگیرید 43674452

خدمات تور دبی ویژه بهار 95 : پرواز ایر عربیا - ویزای توریستی - هتل با صبحانه و ناهار ( با توجه به سرویس هتل و شب های اقامت ) ، ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان -رفت ساعت 15:30 - برگشت ساعت 12:30

معرفی هتل دلمون دبی :
هتل دلمون پالاس در خیابان ریگا قرار دارد و فقط 5 دقیقه تا مرکز شهر دیره رانندگی دارد. هتل دارای رستوران می باشد که صبحانه را به صورت منوی باز سرو می کند. اینترنت رایگان Wi-Fi در تمام هتل قابل دسترسی می باشد.اتاق ها و سوییت ها دارای تهویه هوا می باشند و بالکن دارند. همچنین یک مبل برای نشستن ، یک مینی بار ، تلویزیون و جعبه امانات دارد. حمام اختصاصی اتاق ها دارای وان است و لوازم بهداشتی رایگان دارد.فرودگاه بین المللی دبی 7.5 کیلومتر فاصله دار و ترنسفر تا فرودگاه را می توان از هتل درخواست کرد.دیره گزینه مناسبی برای افرادی که به بیزینس ، بازدید از اماکن دیدنی و خرید لباس علاقه مند هستند بسیار مناسب است.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تور دبی ویژه خرداد 95 هتل رز ریحان

نرخ پایه تور دبی بهار95 برای هر نفر در اتاق دو تخته : 3 شب اقامت در هتل 4 ستاره رز ریحان  - تماس بگیرید 43674452

خدمات تور دبی ویژه خرداد 95 : پرواز فلای دبی - ویزای توریستی - هتل با صبحانه و ناهار ( با توجه به سرویس هتل و شب های اقامت ) ، ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان

معرفی هتل رز ریحان دبی :

هتل رز ریحان با 333 متر ارتفاع در در خیابان شیخ زاید - یکی از شاخص ترین خیابان های دبی - قرار گرفته ‏است. ‏این هتل 72 طبقه، 462 اتاق دارد و نام آن به عنوان دومین هتل بلند جهان، در کتاب رکوردهای جهانی گینس ‏ثبت شده است. ‏یکی از مزیت های بزرگ «رز ریحان» دسترسی آسان آن به مراکز عمده تجاری، تفریحی و خرید دبی است.‏این اقامتگاه لوکس و راحت، از ایستگاه متروی ‏DIFC‏ سه دقیقه و از ایستگاه مترویFinancial Centre‏ دو دقیقه ‏فاصله دارد.‏دبی مال (‏Dubai Mall‏) بزرگترین مرکز خرید جهان نیز تقریباً در یک و نیم کیلومتری هتل واقع شده است. ‏اتاق های مدرن هتل رز ریحان واحدهای اقامتی راحت و آرامش بخشی است که به تلویزیون های ‏LCD‏ مجهز بوده و ‏مناظر زیبایی از شهر دوبی را پیش چشم مهمانان به نمایش می گذارد.‏مهمانان علاوه بر استخر هتل - که در طبقه چهارم واقع است - می توانند از اتاق ماساژ، سونا، اتاق بخار و ‏جکوزی نیز استفاده کنند.‏ورزشگاه کاملاً مجهز، مرکز تجاری، سالن زیبایی، خشکشویی و اطوشویی، صرافی، خدمات نگهداری از کودک ‏‏(در صورت درخواست)، سرویس کرایه اتومبیل و پارکینگ رایگان بخشی دیگر از امکانات هتل محسوب می ‏شود.‏

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تور دبی ویژه بهار95 هتل گرند حیات  

نرخ پایه تور دبی نوروز 95 برای هر نفر در اتاق دو تخته : 3 شب اقامت در هتل 5 ستاره هتل گرند حیات - تماس بگیرید 43674452

خدمات تور دبی ویژه نوروز 95 : پرواز ایر عربیا - ویزای توریستی - هتل با صبحانه و ناهار ( با توجه به سرویس هتل و شب های اقامت ) ، ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان-رفت ساعت 15:30 - برگشت ساعت 12:30

معرفی هتل گرند حیات دبی :
هتل گرند حیات دارای باغ ها و استخرهای سرپوشیده و روباز می باشد. این هتل 13 غذاخوری و اماکن تفریحی دارد.تمامی اتاق های این هتل به سبک سنتی عربی دکور شده اند. این اتاق ها مجهز به تلویزیون ، اینترنت رایگان Wi-Fi و یک مینی بار می باشند. حمام سنگ مرمر این اتاق ها دارای لوازم بهداشتی اختصاصی و وان آبگرم می باشد.میهمانان می توانند در محوطه اطراف استخر حمام آفتاب بگیرند یا از استخر سرپوشیده و داخلی هتل برای شنا کردن استفاده کنند. همچنین می توانند در مرکز بدنسازی و ورزشی هتل نیز به ورزش بپردازند. برج خلیفه و دبی مال 15 دقیقه با ماشین تا این هتل فاصله دارند. این هتل تا مرکز خرید وافی فقط 15 دقیقه پیاده روی دارد.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توضیحات لازم برای تور دبی بهار95 :

  1. قيمت های اعلام شده نرخ پايه تور دبی نوروز است و قیمت تور دبی براي ايام خاص با افزايش روبروست .
  2. ساعت پذيرش هتل 14 و خروج از هتل ساعت 12 ظهر است .
  3. تور دبی چارتر و غير قابل استرداد است .
  4. برای رزرو تور دبی گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار لازم است .

دوستان خوبم از اونجایی که گذاشتن تمام تورهای بهار 95 در یک مطلب کمی کسل کننده اس . بهتره با انتخاب هتل و پرواز و زمان سفرتون برای آگاهی از قیمت تور دبی بهار 95با همکارن ما تماس بگیرین . امیدوارم این مشاوره رایگان ، بهترین ها رو برای شما به همراه داشته باشه .

سعادت سیر مجری مستقیمتور دبی


43674452

 



تاريخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395برچسب:, | 12:6 | نويسنده : مینا |

تور ترکیه تابستان ۹۵

اگر میخواین تو تابستون به ترکیه سفر کنین این مژده رو بهتون میدم که بیشتر از فصلهای دیگه سال میتونین از جاذبه های گردشگری ترکیه لذت ببرین . با انتخاب تور استانبول تابستان و یا تور آنتالیا تابستان و یا سایر شهرهای توریستی این کشور ، میتونین از تفریحات متنوع اونها در تابستون لذت ببرین و ساعتها در ساحل و یا پارک های آبی ترکیه ، آبتنی و بازی کنین .

http://www.turkeyhotel.ir/tag/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

تنگه بسفر استانبول

airplane_clipartهرچند که آب و هوای ترکیه در بهار و پاییز بسیار دلچسب تر است اما تور تابستان ترکیه هم ، شرایط خوبی دارد . در تور ترکیه تابستان میتوانید از جشنواره های خرید و یا حراجی های پایان فصل خرید های خوبی داشته باشین و یا بهترین تفریحات ترکیه را شبهای خنک این سرزمین تجربه کنین . نگران شرایط ماه رمضان در ترکیه هم نباشین . با اینکه درصد زیادی از مردم ترکیه را مسلمانان تشکیل می دهند اما گردشگری در ترکیه در این ماه به مشکل برنمیخورد . پس اگر برنامه ریزی شما به گونه ای ست که ماه رمضان را برای سفر انتخاب کرده اید میتوانید روی میزبانی ترکیه در این ماه عزیز حساب کنید .

http://www.turkeyhotel.ir

پارک آبی ددمان آنتالیا

در حالیکه تعداد شهرهای توریستی ترکیه بیشتر از تعداد انگشتان دست هستش اما مردم اغلب تور آنتالیا و تور استانبول رو به سایر تورها ترجیح میدن . امکانات توریستی این شهرها و تنوع در تفریحاتشون باعث میشه مردم بیشتر به سمت این شهرها برن و سواحل این شهرها رو برای تفریح انتخاب کنن . به هرجهت با انتخاب هر شهری به عنوان مقصد ، یشنهاد میکنم اطلاعاتی در مورد اون شهر کسب کنین تا سفر راحتی رو تجربه کنین . با توجه به سوالات متداول مردم موقع رزرو تور ترکیه تابستان ، موارد زیر رو توصیه میکنیم :

know_clipartقبل از انتخاب تور آنتالیا تابستان ۹۵ موارد زیر رو مطالعه کنین :

  • ۵ تفریح که باید در آنتالیا تجربه کنید .
  •  هزینه رفت و آمد در آنتالیا
  • بهترین مراکز خرید آنتالیا

know_clipartقبل از انتخاب تور استانبول تابستان ۹۵ موارد زیر رو مطالعه کنین :

  • لیست مهم ترین مراکز خرید استانبول
  • مهم ترین سوالات ایرانی ها در سفر استانبول
  • استانبول کارت چیه


تاريخ : جمعه 10 ارديبهشت 1395برچسب:, | 17:51 | نويسنده : مینا |

رستوران اتمسفر دبی
at.mosphere restaurant dubai

بعضی افراد از تجربه "ترین ها " لذت میبرن . خوشبختانه میشه گفت تور دبی یه فرصت خوب واسه افرادی با این طرز فکر و علاقمندی هستش . شهر دبی پر از ترین هایی هستش که تو کتاب گینس هم ثبت شدن دسترسی بهشون تا حدودی راحته . یکی از مهم ترین اینها که با لذت هم همراهه ، صرف غذا تو بلندترین رستوران دنیا هستش . رستوران At.mosphere یه رستوران استثنایی و بینظیر در تمام دنیاس و با سایر رستوران های دبی تفاوت چشمگیری داره .

رستوران اتمسفر دبی

بلند ترین رستوران جهان تو بلندترین برج جهان قرار داره : رستوران اتمسفر تو برج 122 طبقه ای خلیفه در دبی تو ارتفاع 411 متری از سطح زمین ، بعنوان یکی از منحصر به فردترین رستورانهای دنیا شناخته شده . برای رفتن به رستوران اتمسفر باید به برج الخلیفه دبی برین و با آسانسور شیشه ای با چشم انداز شهر دبی یک دقیقه زمان رو سپری کنین تا به رستوران برسین . رستوران خیلی لوکس و زیبا مبله شدن و حتی اگه کارشناس معماری داخلی باشین ، دکوراسیون رستوران حتما شما رو به وجد میاره . رستوران اتمسفر ظرفیت 200 نفر مهمان رو داره و میز و صندلی های رستوران مشرف به پنجره ی شیشه ای بزرگی چیده شده ان که صرف غذا رو براتون لذتبخش تر میکنه .

رستوران اتمسفر دبی

رستوران اتمسفر در برج الخلیفه دبی

تو مرتفع ترین رستوران دنیا ، هر غذایی با هر طعمی ممکنه توجهتون رو جلب کن . اکثر غذاها به سبک اروپایی هستن و همه به زیبایی طراحی شده ان و سرآشپزان میچیلی ، مسئول طبخ این غذاها هستن و معمولا سر آشپز Philippe Etchebest  تو نوامبر تو رستوران اتمسفر حضور داره . پیشنهاد میکنم این رستوران شیک رو واسه صرف شام انتخاب کنین تا بتونین از اون بالا شهر زیبای دبی رو زیباتر از همیشه ببینین .

رستوران اتمسفر در برج الخلیفه دبی

منو رستوران اتمسفر دبی تنوع زیادی داره البته از معروف ترین غذاهای دبی تو این منو خبری نیس . هزینه صرف غذا تو رستوران اتمسفر ،  برای هر نفر ۶۵۰ درهم هستش و گرونترین غذایی که تو رستوران اتمسفر سرو میشه  100پوند براتون آب میخوره و این غذا یک نوع خوراک خرچنگ خوشمزه اس !!!

رستوران اتمسفر برج الخلیفه دبی

 اگه میخواین تور دبی نوروز 95 رو رزرو کنین و شام رو تو این رستوران صرف کنین ، با همکاران ما تماس بگیرین :

43674452



تاريخ : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395برچسب:, | 10:3 | نويسنده : مینا |

سوغات دبی

وقتی برای تفریح و یا کار به مسافرت میروید یکی از چیزهایی که ذهنتان را مشغول میکند خرید سوغات است و اینکه سوغات شهری که به آن سفر کرده اید چیست ؟ اگر تور دبی را برای سفر انتخاب کرده اید میتوانیم اطلاعاتی در مورد سوغات دبی در اختیارتان بگذاریم تا بتوانید بر حسب سلیقه شخصی زودتر به نتیجه برسید . بهترین سوغات دبی شامل طلا و جواهرات ، پارچه و قهوه می باشد اما لباس ، کیف و کفش ، لباس های سنتی ، صندل ، ادویه جات از دیگر سوغاتی های دبی بشمار آیند .

طلای دبی
اگر میخواهید عزیزترین افراد زندگیتان را پس از بازگشت از تور دبی ، شگفت زده کنید میتوانید طلا را بعنوان سوغات انتخاب کنین . طلا یکی از گرانبها ترین سوغاتی های دبی است . بازار طلای دبی هم یکی از جاذبه های گردشگری دبی می باشد که بازدید از آن خالی از لطف نیست . این بازار ، مغازه هایی با ویترین هایی مملو از طلا دارد . شما در بازار طلا می توانید هم تنوع بسیاری ببینید و هم به نسبت دیگر نقاط جهان با قیمت پایین تری  طلای مورد نظر خود را تهیه کنید . در ویترین طلا فروشی ها گردنبند ، انگشتر ، سنجاق سینه ، شمایل و … برای خرید موجود است .

 سوغات د,بی

پارچه ی دبی
پارچه های سنتی یکی دیگر از سوغات دبی هستند . اگر سری به بازار پارچه فروشان دبی بزنید می توانید با توجه به سلیقه و قیمت مورد نظر خود پارچه تهیه کنید . پارچه های عرضه شده جنس های همچون ابریشم ، کتان و … هستند و همچنین پارچه های دیگر شهرها و کشورها مانند چین ، کره ، اندونزی ، تایلند و هند را خواهید دید .

سوغات دبی

قهوه ی دبی
شاید بتوان گفت قهوه بهترین سوغات دبی است زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیتش عالی ست . در دبی موزه ای به نام موزه ی قهوه تاسیس شده که در آن می توان روش کار و تهیه ی قهوه در کشورهای مختلف ، ابزار تهیه هر مدل را می توان دید و طعم هر کدام را چشید . همچنین در این موزه فروشگاه هایی وجود دارد که قهوه های مختلفی را در دسترس قرار می دهند برای خرید و شما با توجه به ذائقه خود می توانید خرید کنید و همچنین انتخاب خوبی بعنوان سوغات دبی محسوب می شود .

 سوغات دبی

برای آگاهی از قیمت تور دبی آنلاین با همکاران ما تماس بگیرید
43674367



تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395برچسب:, | 21:25 | نويسنده : مینا |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 45 صفحه بعد
---------------------- ----------------------
امکانات وب